Header

Veel gestelde vragen

Veel gestelde vragen

Heb je een mail gekregen van ons omdat je eerder ingeschreven stond in ons bestand en lukt het je niet om een nieuw wachtwoord aan te vragen ondanks de uitleg in de mail. Bekijk hier dan de uitgebreide instructie

.PDF Documentuitleg_2_eerder ingeschreven.pdf

 

 

OVERIGE VRAGEN

Kan ik mij op één mailadres inschrijven voor meerdere startrecht-abonnementen?
Ik heb mijn wachtwoord vergeten, kan ik dan wel bij mijn account?
Hoe wijzig ik mijn abonnement of persoonlijke gegevens?
Ik heb eerder ingeschreven gestaan, maar mijn inloggegevens werken niet meer, hoe kan dat?
Ik wil mij graag abonneren op een 'startrecht', kan dat op elk gewenst moment?
Wat is het verschil tussen het abonneren op een 'startrecht' en het aanschaffen van een 'startbewijs'?
Als ik mij registreer, hoe lang blijf ik dan ingeschreven?
Kan ik ook een startrecht abonnement nemen zonder internetbetaling?
Ik wil graag een adreswijziging doorvoeren omdat ik verhuisd ben, hoe kan ik dat doen?
Ik wil graag meedoen aan de wedstrijd en niet aan de toertocht, kan dat zomaar?
Ik meende dat ik voorheen een startnummer had, klopt dat?